Fortroligheds- og cookiespolitik Xolphin B.V.

Xolphin B. V., opført i handelsregistret under nummer 37101223, behandler alle personlige oplysninger med den største omhu. Vi behandler og sikrer enhver og alle personlige oplysninger omhyggeligt i overensstemmelse med de krav, der er skitseret i persondataloven. Xolphin BV er den ansvarlige part for behandling af personoplysninger, og i nogle tilfælde processoren eller subprocessor. I denne fortroligheds- og cookiespolitik, forklare vi hvilke personlige oplysninger, vi indsamler og bruger og til hvad vi bruger dem til. Vi anbefaler dig at læse følgende omhyggeligt.

Behandling af personoplysninger

Når du besøger vores hjemmeside, efterlader du visse (personlige) oplysninger. Vi lagrer og behandler kun de personlige oplysninger, du sender til os direkte eller oplysninger, som det er klart, at det er givet til os. Personlige oplysninger kan gives i både en aktiv og en passiv måde. Aktivt angivne information henviser til oplysninger, du indtaster på vores hjemmeside selv eller f.eks sender til os via e-mail. Derudover gemmer vores hjemmeside automatisk visse former for information, nogle gange uden at du er klar over det. Det drejer sig om passivt givet oplysninger. I denne fortroligheds- og cookiespolitik beskriver vi hvilke typer af passivt og aktivt givet oplysninger vi behandler og hvorfor.


Brug af cookies

Vi gør brug af cookies til vores elektroniske tjenester. En cookie er en lille fil, som sendes sammen med siderne på denne hjemmeside, og derefter gemmes af din browser. Vi kan bruge disse cookies til f.eks kombinere forskellige anmodninger af sider af hjemmesiden, analysere brugeradfærd og til statistik. Cookies gør det også muligt for vores hjemmeside for at huske dine anmodninger og til slut dine ordrer. Disse cookies giver oplysninger om din computer eller enhed, ligesom den type browser eller dine browsersettings og din IP-adresse. Vi gør brug af analytiske cookies, sikkerhed cookies og funktionelle cookies. Vi bruger disse oplysninger til statistisk analyse af besøg og klikke adfærd på vores hjemmeside. Vi giver ikke disse oplysninger til tredjemand.


Registrering

Adgang til visse komponenter af denne hjemmeside kræver registrering. Dit brugernavn er sluttet til adgangskoden. Det er dit ansvar at håndtere din adgangskode med omhu, og at vælge en adgangskode omhyggeligt. Xolphin medarbejdere har ikke adgang til din adgangskode. Hvis du har glemt din adgangskode, eller hvis du har mistanke om misbrug, kan du anmode om en ny adgangskode via hjemmesiden.


Kontaktoplysninger

De personlige oplysninger, du har indtastet gemmes i din konto. Vi gemmer disse oplysninger for at forhindre at du skulle indtaste det hver gang du besøger vores hjemmeside, så vi kan kontakte dig om udførelsen af ​​vores aftale, fakturering og betalinger, for at give dig et overblik over de produkter og tjenester, du har købt, og for sende nyhedsbrevet og fornyelse påmindelser. Vi gemmer følgende informationer:


  • Navn og adresse (personligt eller fra din virksomhed)

  • Faktureringsadresse

  • Moms-nummer og CVR nummer

  • For- og efternavn af virksomhedernes kontakt

  • Email adresse
* Telefonnummer

  • Fax nummer

  • Navn og e-mailadresse på alle personer, der har adgang til den samme konto

  • Betalingsinformation

Ordrer

Din ordre historik bliver gemt i din konto. Denne information er nødvendig for at behandle ordren, at give det videre til leverandøren, og til at hjælpe dig med at implementeringen og fo at gøre det muligt at vise status for dine ordre i din konto. Du får en oversigt over alle dine produkter og tjenester. Vi kan bruge disse oplysninger til forsknings- og udviklingsformål, til forbedringer af vores produkter og til at overholde love og regler. Vi indsamler:


  • Firmaoplysninger modtagerens (navn, adresse, handelsregister oplysninger, Startdato, retlig form)
  • WHOIS oplysninger
  • Kontakt informationer (telefonnummer, e-mailadresse, afdeling og corporate kontakt)

Kontakt

Hvis du sender os en e-mail eller udfylde kontaktformularen på vores hjemmeside, vil du give os oplysninger. Disse oplysninger vil blive gemt, så vi kan besvare dit spørgsmål eller behandle din anmodning. Den opbevaringsperioden afhænger af arten og indholdet af formularen eller e-mail.

Personlig datasikkerhed

Vi anvender strenge sikkerhedsforanstaltninger, f.eks til at forhindre uautoriserede parter i at få adgang til personlige oplysninger, misbruge eller skade dine oplysninger. Vi bruger altid sikre forbindelser for at beskytte alle oplysninger, der sendes mellem vores hjemmeside og din computer, når du indtaster personlige oplysninger. Derudover anvender vi:

  • Fysisk sikkerhed: låse på døre og pengeskabe, adgangskontrol til faciliteter og kameraovervågning.
  • Teknisk sikkerhed: anti-malware, kryptering og overvågning af systemer, servere og datacentre.
  • Organisatorisk sikkerhed: ISO27001 og ISO9001.

Overførsel af personoplysninger

Vi vil aldrig give dine oplysninger til tredjemand, medmindre det er nødvendigt at gøre det for udførelsen af ​​vores aftale, eller fordi vi er juridisk forpligtet til at gøre det. I tilfælde af mistanke om svig eller misbrug, kan vi udlevere personlige oplysninger til de relevante myndigheder. Som en del af aftalen overfører vi dine personlige data til en leverandør, tjenesteudbydere, og myndighederne. Hvis vi deler dine oplysninger med disse parter, kræver vi dem til at opfylde alle europæiske love og regler i forhold til privatlivets fred.


Overførsel til leverandører

Ved bestilling af en vare eller tjenesteydelse på vores hjemmeside, vælger du også den leverandør, du ønsker at modtage produktet fra. Ved at vælge den leverandør, godkender du udtrykkeligt og er enig i overførselen af dine personoplysninger til denne leverandør. Symantec, GeoTrust, Thawte, GlobalSign og Comodo er globale organisationer. De gør brug af systemer, som er tilgængelige for alle kontorer. Det betyder dine personlige data vil blive overført til alle kontorer. For alle leverandører betyder det at dine personlige oplysninger vil blive behandlet i Europa, Asien eller Asien-Stillehavsområdet og i Amerika. Symantec, GeoTrust, Thawte og GlobalSign overføre dine data også til Mellemøsten og Afrika. Du kan finde mere information på hjemmesiden af leverandøren.


Overførsel til tjenesteudbydere

Vi har brug for tjenesteudbydere til udførelsen af ​​vores aftaler. Vi har kontrakter med flere udbydere, f.eks for internetforbindelsen og vores telefon-forbindelse. Dataene vil blive anonymiserede hvis det er muligt. Udbydere er ikke autoriseret til at dele dataene, eller til at bruge dataene på anden måde end for vores aftale. Vi deler data med SpeakUp, Voys, Ernst & Young og Van der Meer & Philipsen.

Websites fra tredjeparter

Ved at klikke på en Social Media Button (såsom LinkedIn) er det muligt, at denne hjemmeside indsamler dine personlige data. Denne fortrolighedserklæring gælder ikke for tredjemands hjemmesider der er forbundet til denne hjemmeside via links. Vi kan ikke garantere, at disse tredjeparter vil behandle dine personlige oplysninger på en pålidelig og sikker måde. Vi anbefaler derfor, at du læser deres fortrolighedspolitik, før du foretager yderligere brug af hjemmesiden.


Personlige data fra tredjeparter

Ved at placere en ordre, er det muligt du giver os personlige oplysninger fra tredjemand. Tredjemand er f.eks modtageren af ​​produktet (slutkunden). Xolphin har kun tilladelse til at behandle disse oplysninger, hvis du har den udtrykkelige og skriftlige samtykke fra denne tredjeparts registrerede. Ved at acceptere den fortroligheds- og cookiespolitik, erklærer du at have modtaget den udtrykkelige og skriftlige samtykke fra alle registrerede. Du erklærer også, at du har informeret de registrerede, der vil behandle de oplysninger og til hvilken ende vi og leverandøren gøre det.


Fastholdelsesperiode

Alle oplysninger, som ikke længere er nødvendig, vil blive slettet. Vi gemmer dine oplysninger i det mindste for varigheden og udførelsen af ​​aftalen. Derefter gemmer vi dine oplysninger kun hvis loven forpligter os til det.

Databrud

I tilfælde af brud på persondatasikkerheden, som vil resultere i alvorlige negative konsekvenser, skal Xolphin informere "Autoriteit Persoonsgegevens" inden 24 timer efter opdagelsen af databruddet. Hvis brud på sikkerheden eller tab af integritet vil sandsynligvis have negative konsekvenser for en fysisk eller juridisk person, vil Xolphin straks informere den fysiske eller juridiske person om brud på sikkerheden eller tab af integritet.


Ændringer i denne fortroligheds- og cookiespolitik

Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer i denne fortroligheds- og cookiespolitik. Vi anbefaler, at du konsultere denne erklæring regelmæssigt, for at sikre, du er bekendt med ændringerne.


Registreredes rettigheder

Du kan anmode os om at konsultere, ændre eller slette dine oplysninger. For at forebygge misbrug og/eller bedrageri, beder vi altid dig at identificere dig selv, når du sender en anmodning af denne art. Vi gemmer de oplysninger, du giver os til dette formåd.
Spørgsmål om vores fortroligheds- og cookiespolitik eller anmodning om oplysninger, ændringer, eller fjernelse af dine personlige data kan sendes til info@xolphin.com, eller med post til
 Xolphin B.V.
 Postbus 88 1800 AB Alkmaar

Fortrolighedspolitik af vores leverandører:

point up